lauantai 14. marraskuuta 2009

Joko kenkiä tai kalusteita

En tiedä teistä, mutta minun mielitekoni taikka tarpeeni kulkevat kausissa, lukuun ottamatta kenkiä ja kalusteita, joista olen aina kiinnostunut. Kotia sisustan pääkopassani kaiken aikaa. Haaveilen jo ensi kesästä: Aion hioa vanhat keittiöntuolimme ja muutamia muita kirpputorilöytöjäni. Sitten on petsin ja verhoilun vuoro. Ajattelin myös nikkaroida kaikenlaista, televisiotason ainakin.

Mutta ensi kesään on kuukausien matka. Siksipä keskityn kenkiin ja villapaitoihin ja -takkeihin, koska muut vaatteet eivät viehätä. Tarvitsisin mustat housut mutta en jumalauta osta, ennen kuin mahdun vuoden vanhoihin hankintoihini. Siinäpä porkkanaa pönäköityneelle.



Eksyin äsken pitkästä aikaa Top Shopin sivuille. Olen oikeastaan menettänyt toivoni Englannin HenkkaMaukan suhteen, koska en löydä sieltä koskaan mitään, mutta kuinkas kävikään – silmäni kohdentuivat kiehtoviin kenkiin!

Onko teillä Top Shopin tossuja? Suosittelisitteko niitä muillekin?

4 kommenttia:

nelio kirjoitti...

mulla on ollut neljät tossut sieltä ja oon kyl tykänny paljonkin! mun kokoni siellä on 41 ja esim. vagabondeissa 40. tilaa pois vaan! onpa ainakin yhdet popot, joita ei tarvi hintansa puolesta varjella...;)

Jonna kirjoitti...

hehhee, myönnettäköön, että pistolit ovat pienessä varjeluksessa. ;-) mä taidan lähteä käväisemään tuolla paikallisessa top shopissa. löysin yhden paidankin, jota voisin sovittaa. haleja, murunen! terveisiä kotsaan!

ii kirjoitti...

Ihan mielettömän makeet tossut!Tennari-ihmiselle must have, mutta koko mietityttää. Normaalisti kengistä(myös Vagabondeista)menee 38, mutta Topshopin nettikaupasta on 38 loppunut. Uskaltaisikohan tilata 39 jos koot todella ovat pienemmällä mitoituksella?hmm...

Jonna kirjoitti...

ii: tilaa ihmeessä. jos kengät tuntuvat vähän isoilta, homma hoituu kyllä pohjallisilla (käytännön kokemusta). koosta tipahtaa pohjallisten myötä kevyesti puolikas pois.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...