perjantai 13. maaliskuuta 2009

Jumissa


Olen jälleen jumittanut samoissa vaatteissa muutaman päivän. Tällä viikolla meikäläistä ovat palvelleet Mintulta tilaamani Monki-hame (joka muuten on kaikkien kehujensa arvoinen!), American Apparellin musta mekko-tunika-toppi ja Nümphin neuletakki. Kaulahuivistakaan en luovu. Koskaan.

Monki-hameesta vielä. Musta perusmini muovautui sekunnissa vaatekomeroni tukipilariksi. Kun näin hamosen ensi kerran, pelkäsin, että tilasin liian pienen, mutta pah. Joustava, joskin jämäkkä (jep, tämmöinenkin kombinaatio on mahdollinen) antaa aavistuksen periksi ja pysyy muuten paikoillaan! Mikään ei ole kiusallisempaa kuin kohti vyötäröä kiemurtava hame. 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ole mun tietotoimisto: mistä noita neuletakkeja oikein tulee?
Mä olisin tilannu myös ton Monkin hameen, mut pelkään, että jäljellä oleva M voi olla liian piukea mun ahterilleni...joustaako hame paljon? Minkä koon ostit ja mitä yleensä käytät?

Jonna kirjoitti...

heh, tämä neuletakki on parin viikon takainen pikaostos stockan one waysta. hintaa sillä oli alta 60 euroa.

tuota monkia suosittelen lämmöllä! se joustaa hyvänlaisesti. mun omani on kokoa s. se on passeli tämmöiselle 36-kokoiselle tyypille. (mun farmarini ovat yleensä 28-tuumaiset.) ei kannata ainakaan normaalia suurempaa kokoa tilata.

toivottavasti tästä infosta on jotakin jeesiä. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...