keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Tulevaisuudessa...

... minäkin tahtoisin tehdä työtäni laulellen. Slussenin metroaseman sivustalla sunnuntaina soitellut nainen oli aurinko. Halasin kiitokseksi.

Nyt ei laulata. Olen tässä syksyn aikana odotellut kirjettä verottajalta, jotta saisin maksella veroja. Ei ole kuulunut, ei. Tämänpäiväisten setvintöjen päätteeksi selvisi, että ennakkoveroni oli poistettu – ei elämäni helpottamiseksi, ei, vaan vaikeuttamiseksi. Seuraavien kolmen kuun palkat menevätkin sitten kokonaisuudessaan verottajalle, jotta en olisi ensi vuonna kusessa. Loppuvuoden olen.

Ja niistä muista päätä koettelevista asioista en jaksa edes kirjoittaa. Onneksi pääsen huomisiltana neulomaan. Ja viikonloppuna kädentaitomessuille.

Kuis teillä?


P.S. Lisäkuvia Tukholmasta sitten joskus. Fotografiskan kurssi oli kelpo! Ja ne näyttelyt, ne vasta kelpoja olivatkin. Piti taas vähän tihrustaa itkua liikutuksesta.

8 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Työssä plussaa laulelun lisäksi on myös se, että ilahduttaa toista halauksiin asti. Oivoi, tuossa on jotain, mihin tähdätä.

titti // tittin elämää kirjoitti...

Voi ei. Kyllä ottas päähän ja ottaa jo sinunkin puolesta. Mulla meni hirveet mätkyt verottajalle äitiysloman takia :( sekin tympii!

NAKU kirjoitti...

Voi ei. Harmittaa puolestasi. Tsemppiä!

Jonna kirjoitti...

salla: sanopa muuta! mäkin haluan, että joku halaa mua työn takia. se on tosin epätodennäköistä, kun niitä töitä puskee yksikseen kotona. ;-) paitsi että tänään lähden katsomaan työhuonetta – siellä saisin myös pienen työyhteisön.

titti: mulla kävi samoin äitiyslomalla. i feel you too.

naku: kiits, eihän tässä auta kuin kaivaa kuvetta ja toivoa, etteivät ensi vuoden mätkyt ole aivan infernaaliset. :-)

vilppumaan erika kirjoitti...

Voi ankeus ton verottajan kans! Onneks vuotta on enää vähän jäljellä.. Mä en ota mitään tolkkua koskaan noista veroasioista, oon onneks isommilta vahingoilta välttynyt mutta vain tuurilla, ei tiedolla.

Me lähetään huomenna messuille, kun meille tulee tänään pari nurjaa naista yökylään ;)

Jonna kirjoitti...

erika: mä olen kanssa niin käsi verotuksen kanssa. olisi pitänyt soitella perään aiemmin, mutta kun ei, niin ei. mutta päätin, että en stressaa. :-) maksellaan sitten ensi vuonna. ja ihanat nurjat! moneltako te meette huomenna? tehdäänkö treffit?

vilppumaan erika kirjoitti...

Me tähdätään kymppiin het :) Ollaan varmaan aika tehokkaasti koko päivä, mäkin eka kertaa moisilla kinkereillä. Tuolla nuo muut jo nukkuu, minä pähkin hereillä innoissani huomisesta eli tänäisestä :) Onko sulla kaimasi numeroa vai sovitaanko joku maamerkki?

Jonna kirjoitti...

mä ajattelin kanssa kymppiä! mulla on kaiman numero, mä soittelen teille siinä aamupäivällä. aamukahvit paikan päällä tekisivät terää! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...